سامانه ها

سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com برای تخصیص یکپارچه و سریع‌تر خودرو ساخته شده است. شما بعد از ورود به سایت ثبت نام خودرو باید یک ثبت نام اولیه داشته باشید. و بعد از ثبت مشخصات خود در زمان اعلام ثبت نام خودرو، شما مجاز به انتخاب خودرو می‌شوید. بعد از زمان ثبت نام، نوبت به اعلام نتایج می‌رسد که می‌توانید در قسمت نتایج قرعه کشی ببینید. در انتها در صورت برنده شدن می‌توانید نسبت به پرداخت مبلغ خودرو انتخابی اقدام نمایید. در ادامه نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو خواهیم پرداخت.

» ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو sale.iranecar.com

1️⃣ برای ورود به سایت ثبت نام خودرو کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا وارد سامانه sale.iranecar.com شوید.

ورود به سایت ثبت نام خودرو

ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو

» درباره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

این سامانه صرفا جهت ثبت نام اولیه متقاضیان و تخصیص یکپارچه خودرو راه اندازی شده است. در این سامانه ابتدا یک ثبت نام اولیه از متقاضیان به عمل می‌آید. برای خودروهایی که میزان تقاضا برای آنها کمتر از ظرفیت مجاز باشد، اسامی متقاضیان جهت انجام عملیات فروش به خودروسازان اعلام می‌گردد.

در صورتی که پس از اتمام مهلت ثبت نام میزان متقاضیان یک خودرو بیش از ظرفیت اعلامی باشد اسامی متقاضیان جهت انجام فرآیند قرعه کشی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجام مراحل آتی فروش توسط خودروسازان اعلام می‌گردد.

[ سامانه های دیگر: سامانه عدل ایران ]

سوالات متداول

امکانات سامانه یکپارچه خودرو

از امکانات سایت ثبت نام یکپارچه خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت نام خودرو
  • مشاهده نتایج قرعه کشی
  • عرضه خودرو بدون قرعه کشی

زمان تحویل خودروها چه زمانی است؟

زمان تحویل خودرو بنا به بخشنامه‌ها و شرایط فروش متغیر خواهد بود. کاربر در این خصوص می‌تواند با شماره پشتیبانی هر یک از شرکت‌های خودروسازی تماس حاصل کند. شماره‌های پشتیبانی مربوطه در انتهای صفحه اول سامانه یکپارچه تخصیص خودرو درج شده است.

چه خودروهایی و با چه قیمت‌ها و چه شرایطی اعلام شده یا اعلام می‌شود؟

با توجه به شرایط اعلام‌شده توسط گروه‌های خودروسازی، این اطلاعات در صفحه اول سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌روزرسانی شده و متقاضیان با مراجعه به این قسمت می‌توانند این اطلاعات را کسب کنند. در خصوص قیمت خودروها نیز در صورتی که اطلاعات مربوط به قیمت خودروها در سامانه یکپارچه تخصیص وجود نداشته باشد، متقاضی می‌تواند با شماره‌های پشتیبانی گروه‌های خودروسازی تماس بگیرد.

مشخصات فنی خودرو چیست؟

برخی از اطلاعات مورد نیاز در صفحه اول سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود دارد. همچنین، کاربر می‌تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های گروه‌های خودروسازی مراجعه کرده یا با شماره‌های پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرد.

رنگ خودرو چه زمانی انتخاب می شود؟

بعد از قرعه‌کشی (پس از برنده شدن)، کاربر می‌تواند در مرحله پرداخت اقدام به انتخاب رنگ خودرو کند.

آيا خودروی ثبت نام شده دارای بيمه است؟

كليه خودروهاي توليدي پس از صدور فاكتور و تخصيص به مشتري، داراي بيمه‌نامه شخص ثالث هستند.
منبع
سیوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا